Stylizacje | wiosna w połowie grudnia?

Witam Was po krótkiej przerwie. Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że mogę w końcu napisać dla Was ten post. W ostatnim czasie n...



Witam Was po krótkiej przerwie. Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że mogę w końcu napisać dla Was ten post. W ostatnim czasie niestety nie miałam możliwości, by zrobić dla Was jakiekolwiek zdjęcia. Dni są po prostu za krótkie. Zima zdecydowanie nie służy blogowaniu! Teraz zbliża się trochę wolnego i do tego ma być ładna pogoda - piękna i słoneczna, dokładnie taka jak dzisiaj, więc mam nadzieję, że nadrobię zaległości. A Wam jak mijają te ostatnie przedświąteczne dni?


Przechodząc do dzisiejszej stylizacji, to chciałam Wam pokazać taką bardziej sportową wersje mnie. Jest to przede wszystkim bardzo wygodny zestaw. Mam na sobie moje ulubione jeansy z przetarciami oraz karmelową narzutkę, które odgrywają tu główną rolę. Do tego biały t-shirt oraz czarne botki i stylizacja gotowa. Zobaczcie jak taki zestaw wygląda w całości. Trzymajcie się ciepło!










ZOBACZ RÓWNIEŻ

51 komentarze

  1. śliczna ta narzutka:) uroczo wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, wygodnie i bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja ; ) chciałam sobie kupić takie botki ale dostałam już inne od szwagierki a nie potrzebna mi następna para ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna narzutka, bardzo podoba mi się T-shirt.
    Zapraszam tez do siebie:
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie widać tej zimy u Ciebie, rzekłabym, że to już wiosna :)
    A zestawik bardzo ładny i musi być bardzo wygodny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Mój termometr pokazał dzisiaj w słońcu 18 stopni ;)

      Usuń
  6. ta narzutka kradnie moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak pogoda Nas zdecydowanie zaskakuje :) świetna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, ja też dziś dodałam bardziej wiosenny niż zimowy zestaw :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce lato ❤️

    __________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne futerko, wygląda na ciepłe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten blask słońca w tle, to coś czego i bardzo ostatnio brakuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj pomyślałam sobie o tym samym co Ty. Zima zdecydowanie nie służy blogowaniu, ale jeśli mamy wiosnę w połowie grudnia to nie dość że weny przybywa to i warunki bardzo korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima to ciezki czas dla bloggerek :) Swietna narzutka

    OdpowiedzUsuń
  14. dokladnie wiosna :) zdjecia wygladaja jak w kwietniu :) ale czy ten snieg i wiecznie mokre buty az tak bardzo nam sa potrzebne? watpie :)


    zapraszam! u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  15. już nie mogę się doczekać wiosny ;)
    zapraszam na konkurs na moim blogu http://adryanok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne jeansy. Idealnie na Tobie leżą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. NOWY POST
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny look :) narzutka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw. Racja można ten okres nazwać wiosną :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny look <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta narzutka :)
    Zdecydowanie te zimowe dni nie sprzyjają blogowaniu, ale pocieszmy się, że od dzisiaj z każdym kolejnym dniem będzie coraz mniejszy problem ze złapaniem odpowiedniego światła do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj nie służy blogowaniu zima, zdecydowanie się zgodzę. Chłodno że się nie chce z domu wychodzić. Bardzo fajna narzutka, lubię ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i prosty zestaw :) U mnie dzisiaj cały dzień przy garach, święta, święta <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie - zimą znacznie trudniej wygospodarować czas na zdjęcia.
    Pięknie wyglądasz w takim wydaniu, te buty są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczną masz kurteczkę ! U mnie również stylizacja praktycznie wiosenna , nie smuci mnie jednak ten fakt :)
    ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  25. Pogoda przypomina mi bardziej wielkanoc! Wesołych i spokojnych świąt zyczę!
    Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pogoda nas zaskakuje, jednak wolałabym śnieg - wtedy przynajmniej czuć by było klimat świąt :-) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja, super płaszczyk!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz rewelacyjnie. Bardzo spodobał mi się twój kolor włosów. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/magiczny-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się bardzo cieszę, ze jest tak ciepło, nie lubię zimna i szarugi :)
    Pięknie wyglądasz w tej narzutce,zdjęcia świetne, zupełnie jakby była wiosna u Ciebie, cudnie :)

    Kochana zdrrowych i spokojnych Świąt !!
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  30. Tutaj w Ameryce tez mamy wiosne! Mimo ze lubie cieplejsza pogode, troche tesknie za sniegiem w swieta!

    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo! Bardzo dziękuje i wzajemnie ;)

      Usuń
  31. Ta narzutka jest mega. Bardzo Ci pasuje ten kolor.
    A pogoda mi się podoba:):D:D
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna narzutka, podoba mi się i wydaje się być idealna na taką przejściową pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw! Niestety w przyszłym tygodniu już będzie -6 :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. istne szaleństwo z tą pogodą w tym roku! :) piękną masz tą narzutkę, mi się marzy właśnie płaszczyk w tym kolorze!

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Na sportowo najlepiej! Szczególnie w te chłodne, krótkie dni. I tak: zima jakos nie służy blogowaniu, szczególnie temu modowemu. Bo jak tu zrobić dobre foto, gdy za oknem zapadł juz zmrok? Coś strasznego. Ale od czego są święta? Póki co dodatkowo pogoda rozpieszcza, mam wrażenie, że idzie wiosna (oby nna wrażeniu się nie skończyło).
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Okulary, bluza oraz botki bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy motywuje mnie do dalszej pracy.
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostaniesz ze mną dłużej :)

Flickr Images